KADENCJA 2002-2006 - ZARZĄDZENIA BURMISTRZA GMINY BABORÓW WYDANE W ROKU 2005
Nr |
Z dnia |
Treść |
Plik |
---|---|---|---|
OW-201 |
30 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok oraz w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej. |
|
OW-200 |
30 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-199 |
19 Grudnia |
zmieniające Zarządzenia Burmistrza Gminy Baborów Nr OW-189/05 z dnia 14 listopada 2005r i Nr OW-190/05 z dnia 28 listopada 2005r. |
|
Załącznik Nr 1 | |||
Załącznik Nr 4 | |||
Załącznik Nr 5 | |||
Załącznik Nr 6 | |||
Załącznik Nr 7 | |||
Załącznik Nr 8 | |||
OW-198 |
19 Grudnia |
w sprawie powołania zespołu do aktualizacji strategii oświatowej Gminy Baborów do roku 2010 |
|
OW-197 |
15 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-196 |
15 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-195 |
14 Grudnia |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do wyłonienia podmiotów realizujących zadania publiczne z zakresu kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Baborów w roku 2006 |
|
OW-194 |
5 Grudnia |
w sprawie powołania Gminnej Rady Sportu oraz ustalenia regulaminu jej działania |
|
OW-193 |
1 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-192 |
1 Grudnia |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-191 |
30 Listopada |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym i w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-190 |
28 Listopada |
zmieniające Zarządzenie Burmistrza Gminy Baborów Nr OW-189/05 z dnia 15 listopada 2004r. w sprawie przyjęcia projektu budżetu gminy Baborów na 2005 rok |
|
OW-189 |
14 Listopada |
w sprawie : przedłożenia projektu budżetu Gminy Baborów na 2006 rok. |
|
OW-188 |
20 października |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym i w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-187 |
20 października |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r |
|
OW-186 |
14 października |
zmieniające Zarządzenie Nr OW-184/05 Burmistrza Gminy Baborów z dnia 7 października 2005r. w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym i w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-185 |
14 października |
zmieniające Zarządzenie Nr OW-183/05 Burmistrza Gminy Baborów z dnia |
|
OW-184 |
7 października |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym i w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-183 |
7 października |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-182 |
30 września |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym i w planie finansowym dla zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-181 |
22 września |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-180 |
22 września |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-179 |
21 września |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn: “ MODERNIZACJA MIEJSCA REKREACJI I SPORTU W SUCHEJ PSINIE” |
|
OW-178 |
21 września |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn: “ UTWORZENIE MIEJSCA WSPÓLNYCH SPOTKAŃ MIESZKACÓW RAKOWA” |
|
OW-177 |
13 września |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn. : „BUDOWA ZATOKI PARKINGOWEJ NA AUTOBUS SZKOLNY” |
|
OW-176 |
13 września |
w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych dla przeprowadzena na terenie Gminy Baborów wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 9 października 2005 roku |
|
OW-175 |
8 września |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-174 |
8 września |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-173 |
31 sierpnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-172 |
31 sierpnia |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-171 |
31 sierpnia |
w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych dla przeprowadzena na terenie Gminy Baborów wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 września 2005 roku |
|
OW-170 |
19 sierpnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-169 |
19 sierpnia |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-168 |
18 sierpnia |
w sprawie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Baborów za I – sze półrocze 2005 |
|
OW-167 |
3 sierpnia |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn. : „WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W ULICY GŁUBCZYCKIEJ W BABOROWIE |
|
OW-166 |
28 lipca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-165 |
12 lipca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego |
|
OW-164 |
22 lipca |
w sprawie rezygnacji z pierwokupu prawa uytkowania wieczystego nieruchomości |
|
OW-163 |
19 lipca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn. : „BUDOWA ŁĄCZNIKA NA TERENIE SZKOŁY W BABOROWIE PRZY ULICY WIEJSKIEJ” |
|
OW-162 |
12 lipca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego |
|
OW-161 |
12 lipca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-160 |
12 lipca |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-159 |
30 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu nab zadanie pn.: „REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH EMULSJAMI I GRYSAMI ORAZ WYKONANIE REMONTU ULICY KRZYŻOWEJ W BABOROWIE” |
|
OW-158 |
30 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na zadanie pn.: „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZEPOMPOWNIĄŚCIEKÓW P2 PRZY ULICY GUBCZYCKIEJ W BABOROWIE” |
|
OW-157 |
21 czerwca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 |
|
OW-156 |
21 czerwca |
w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-155 |
21 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej – ubytki powyżej 5m2 masami mineralno – asfaltowymi „na gorąco” na drogach stanowiących mienie komunalne Gminy Baborów. |
|
OW-154 |
21 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na oczyszczanie ulic i chodników, placów i parkingów stanowiących mienie komunalne gminy oraz zimowe utrzymanie na terenie miasta i gminy Baborów. |
|
OW-153 |
21 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na oczyszczanie ulic i chodników, placów i parkingów stanowiących mienie komunalne gminy oraz zimowe utrzymanie na terenie miasta i gminy Baborów |
|
OW-153 |
20 czerwca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW-152 |
20 czerwca |
w sprawie powołania Komisji do kontroli przestrzegania przez właścicieli nieruchomości obowiązków dotyczących utrzymania czystości i porządku na terenie tych nieruchomości |
|
OW-151 |
13 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej przeprowadzającej postępowanie egzaminacyjne dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego |
|
OW-150 |
13 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej przeprowadzającej postępowanie egzaminacyjne dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego |
|
OW-149 |
13 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej przeprowadzającej postępowanie egzaminacyjne dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego |
|
OW-148 |
13 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej przeprowadzającej postępowanie egzaminacyjne dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego |
|
OW-147 |
13 czerwca |
w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej przeprowadzającej postępowanie egzaminacyjne dla nauczyciela ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego |
|
OW-146 |
2 czerwca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
|
OW–145 |
1 czerwca |
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy Baborów na 2005r. |
|
OW-144 |
24 maja |
w sprawie powołania Komisji Przyjmującej mienie po zlikwidowanym SP ZOZ |
|
OW-143 |
29 kwietnia |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok |
|
23 marca |
w sprawie wprowadzenia zmian w układzie wykonawczym na 2005 rok. |
||
OW–141 |
18 marca |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na remont mostu w ciągu drogi gminnej ul. Moniuszki w Baborowie nad rzeką Psiną |
|
OW–140 |
11 marca |
w sprawie sprawozdania z wykonania |
|
28 lutego |
w sprawie wprowadzenia zmian w |
||
OW–138 |
22 lutego |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do wyłonienia podmiotów realizujących zlecone zadania publiczne na terenie Gminy Baborów. |
|
OW–137 |
14 lutego |
w sprawie powołania Komisji Przetargowej dla przeprowadzenia przetargu na remont mostu w ciągu drogi gminnej ul. Moniuszki w Baborowie nad rzeką Psiną |
|
OW-136 |
3 lutego |
w sprawie powołania Komisji Konkursowej do wyłonienia podmiotów realizujących zadania publiczne z zakresu kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Baborów w roku 2005 |
|
OW-135 |
3 lutego |
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego |
|
OW–134 |
7 stycznia |
w sprawie zaciągnięcia w 2005 roku kredytu obrotowego w rachunku budżetu Gminy Baborów . |
|
3 stycznia |
w sprawie zatwierdzenia harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetowych na 2005 rok. |
||
OW-132 |
3 stycznia |
w sprawie opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej na 2005 rok. |
|
OW-131 |
3 stycznia |
w sprawie układu wykonawczego budżetu Gminy Baborów na 2005 rok. |
|
Załącznik Nr 1 |
|||
Załącznik Nr 2 |
|||
Załącznik Nr 3 |
|||
Załącznik Nr 4 |
|||
Załącznik Nr 5 |
|||
Załącznik Nr 6 |
|||
Załącznik Nr 7 |
|||
Załącznik Nr 8 |
|||
Załącznik Nr 9 |
|||
Załącznik Nr 10 |
|||
Załącznik Nr 11 |
|||
Załącznik Nr 12 |
Zarzadzenie_Nr_OW_140_05.pdf (47,16KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_75_04.pdf (119,98KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_129_04.pdf (80,35KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_123-04.pdf (92,45KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_121_04.pdf (84,54KB)
Zarzadzenie_Nr_OW120_04.pdf (78,12KB)
Zarzadzenie Nr OW- 119-04.pdf (142,27KB)
Zarzadzenie Nr OW - 117-04.pdf (49,89KB)
Zarzadzenie Nr OW - 116-04.pdf (49,31KB)
Zarzadzenie Nr OW - 115-04.pdf (52,08KB)
Zalacznik Nr 3 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (109,84KB)
Zalacznik Nr 5 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (75,99KB)
Zalacznik Nr 4 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (94,96KB)
Zalacznik Nr 6 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (91,36KB)
Zalacznik Nr 7 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (74,00KB)
Zalacznik Nr 8 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (74,31KB)
Zalacznik Nr 9 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (76,78KB)
Zalacznik Nr 10 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (76,06KB)
Zalacznik Nr 11 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (76,06KB)
Zalacznik Nr 12 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (94,34KB)
Zarzadzenie Nr OW - 130-04.pdf (102,25KB)
ZB-128-04 - zalacznik 2.pdf (124,97KB)
ZB-128-04 - zalacznik 3.pdf (173,40KB)
ZB-128-04 - zalacznik 4.pdf (66,22KB)
ZB-128-04 - zalacznik 5.pdf (119,93KB)
ZB-128-04 - zalacznik 6.pdf (111,06KB)
ZB-128-04 - zalacznik 7.pdf (93,28KB)
Zarzadzenie Nr OW - 122-04.pdf (46,61KB)
Zarzadzenie Nr OW - 124-04.pdf (129,55KB)
Zarzadzenie Nr OW – 125-04.pdf (80,85KB)
Zarzadzenie Nr OW- 126-04.pdf (113,61KB)
Zalacznik Nr 2 do Zarzadzenia Nr OW-131-05.pdf (153,33KB)
Zarzadzenie Nr OW - 127-04.pdf (157,51KB)
Zarzadzenie Nr OW - 128-04.pdf (62,27KB)
ZB-128-04 - zalacznik 1.pdf (111,40KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_113_04.pdf (90,14KB)
Zarzadzenie_Nr_ OW_ 112_04.pdf (76,42KB)
Zarzadzenie _Nr_OW_111_04.pdf (49,32KB)
Zarzadzenie _Nr_OW_110_04.pdf (50,92KB)
Zarzadzenie_Nr_O_109_04.pdf (136,18KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_108_04.pdf (93,46KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_107_04.pdf (51,90KB)
Zarzadzenie _Nr_OW_106_04.pdf (50,64KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_104_04.pdf (46,50KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_103_04.pdf (137,80KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_102_04.pdf (57,15KB)
Zarzadzenie _Nr_OW_101_04.pdf (94,18KB)
Zarzadzenie _Nr_OW_100_04.pdf (77,36KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_99_04.pdf (50,41KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_98_04.pdf (52,24KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_96_04.pdf (102,70KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_97_04.pdf (50,13KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_95_04.pdf (101,30KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_94_04.pdf (111,35KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_93_04.pdf (74,56KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_92_04.pdf (51,08KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_91_04.pdf (51,88KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_90_04.pdf (100,42KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_114_04.pdf (100,85KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_88_04.pdf (94,40KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_87_04.pdf (74,78KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_86_04.pdf (121,84KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_85_04.pdf (53,63KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_84_04.pdf (51,75KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_83_04.pdf (119,50KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_82_04.pdf (111,08KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_81_04.pdf (115,53KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_80_04.pdf (92,67KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_79_04.pdf (74,55KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_77_04.pdf (46,62KB)
Zarzadzenie_Nr_OW_76_04.pdf (55,44KB)
ZB_076_04_zalacznik_1.pdf (81,89KB)
ZB_076_04_zalacznik_2.pdf (80,55KB)
ZB_076_04_zalacznik_3.pdf (82,51KB)
ZB_076_04_zalacznik_4.pdf (80,85KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_układ_wyk_na_2004.pdf (60,12KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_1.pdf (89,82KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_2.pdf (99,66KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_3.pdf (89,80KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_4.pdf (80,54KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_5.pdf (80,73KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_6.pdf (67,43KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_7.pdf (65,72KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_8.pdf (66,00KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_9.pdf (77,49KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_10.pdf (67,86KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_11.pdf (66,42KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_12.pdf (66,92KB)
Zarzadz_OW_068_04_20_01_04_zal_13.pdf (80,68KB)
Zarzadz_OW_070_04_harmonogram_na_2004r.pdf (81,16KB)
Zarzadz_OW_073_04_02_02_04_wykaz.pdf (74,76KB)
Zarzadz_OW_071_04_26_01_04_podział_rezerwy_celowe.pdf (96,43KB)
Zarzadz_OW_072_04_26_01_04_zmiana _ukladu.pdf (60,06KB)
Zarzadz_OW_66_04_8_01_04_kredyt_obrotowy_w_BS.pdf (35,85KB)
Zarzadz_OW_69_04_Plan_finansowy_Adm_rzad_2004.pdf (100,74KB)