NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - SEKRETARZA GMINY BABORÓW
OGŁOSZENIE
o naborze na stanowisko urzędnicze
BURMISTRZ GMINY BABORÓW
48-120 Baborów, ul. Dąbrowszczaków 2a
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy Baborów – pełny etat
zatrudnienie od 03 października 2011r.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub za przestępstwo karne skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy,
-
co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2009r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o którym mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
-
wiedza w zakresie: funkcjonowania administracji publicznej, ustroju samorządu terytorialnego i postępowania administracyjnego, instytucji kultury, szkolnictwa i sportu,
-
umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami oraz w kontaktach z interesentami,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość specyfiki Gminy Baborów,
-
doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych,
-
wykształcenie wyższe o kierunku – prawo, administracja.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Sekretarza Gminy Baborów:
-
zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działań Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
-
organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególnych pracowników,
-
opracowywanie projektów Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
-
nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej,
-
przygotowanie uchwał w formacie XML,
-
zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego i w sposób zwyczajowo przyjęty,
-
organizowanie współdziałania z sołectwami i jednostkami organizacyjnymi Gminy,
-
zapewnienie właściwego obiegu informacji i dokumentów w Urzędzie Miejskim,
-
wykonywanie czynności związanych z organizacją wyborów, referendów, konsultacji społecznych i spisów powszechnych,
-
dbałość o sprawną obsługę interesantów i dobry wizerunek Urzędu.
-
zastępstwo Burmistrza podczas jego nieobecności,
-
wykonywanie innych spraw zleconych przez Burmistrza.
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys / CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej potwierdzonej właściwymi dokumentami,
-
list motywacyjny,
-
dokumenty poświadczające wykształcenie,
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań Sekretarza Gminy,
Druk kwestionariusza osobowego, oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie oraz oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej są dostępny w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów w terminie do 26 września 2011r. do godz. 10.00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do I etapu naboru jest złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – sekretarz gminy „ oraz osobiste uczestnictwo w rozpatrywaniu ofert, które odbędzie się 26.09.2011r. o godz. 10.30.
II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze odbędzie się również dnia 26.09.2011r. o godz.11.00.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883, tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).”
Podmiot udostępniający: | Gmina Baborów |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Janusz Pruszowski |
Data wytworzenia: | 2011-08-30 |