Obwieszczenie o sesji w dniu 26.03.2018r.
w dniu 26 marca 2018 r. o godz. 16:00
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Baborowie
odbędzie się XXX sesja Rady Miejskiej w Baborowie.
Porządek obrad obejmuje:
1.Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.Podjęcie uchwał w sprawach:
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oraz udzielenie bonifikaty (lokal przy ul. Kościuszki 4/1 w Baborowie – projekt druk nr 315/18;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oraz udzielenie bonifikaty(lokal przy ul. Raciborskiej 2/8 w Baborowie) – projekt druk nr 316/18;
- wydzierżawienia nieruchomości na czas nieoznaczony oraz w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas nieoznaczony- projekt druk nr 317/18;
- wydzierżawienia nieruchomości na czas nieoznaczony oraz w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas nieoznaczony- projekt druk nr 318/18;
- wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata i zawarcia kolejnej umowy do 3 lat- projekt druk nr 319/18;
- wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty w cenie nabycia udziału w nieruchomości sprzedawanej w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania przyległych nieruchomości lokalowych- ( dot. lokalu nr 65/1 w Księżym Polu ) – projekt druk nr 320/18;
- wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty w cenie nabycia udziału w nieruchomości sprzedawanej w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania przyległych nieruchomości lokalowych- ( dot. lokalu nr 65/2 w Księżym Polu ) – projekt druk nr 321/18;
- zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej- projekt druk nr 322/18;
- przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Baborów na rok 2018”- projekt druk nr 323/18;
- określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego przez uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Baborów publicznych przedszkolach i oddziale przedszkolnym w publicznej szkole podstawowej – projekt druk nr 324/18;
- wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów- projekt druk nr 325/18;
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej – projekt druk 326/18;
- zaciągnięcia pożyczki w Banku Gospodarstwa Krajowego- projekt druk nr 327/18;
- uchwalenia Regulaminu dofinansowania ze środków budżetu Gminy Baborów zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu Gminy Baborów przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2018- projekt druk nr 328/18;
- przyjęcia do realizacji projektu oraz wniesienia wkładu własnego do projektu pn. ”Tworzymy nowe miejsca żłobkowe na terenie Gminy Baborów” nr projektu RPOP.07.06.00-16-003/17- projekt druk nr 329/18;
- podziału gminy na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic, numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu- projekt druk nr 330/18;
- podziału Gminy Baborów na stałe obwody głosowania i ustalenia ich granic, numerów oraz siedzib obwodowych komisji
wyborczych – projekt druk nr 331/18;
4. Przedstawienie protokołu Komisji Rewizyjnej RM z przeprowadzonej kontroli.
5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym;
6. Sprawozdanie Burmistrza Gminy o podejmowanych działaniach w okresie międzysesyjnym;
7. Zapytania, wolne wnioski.
8. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Tokarz
Baborów, dnia 19.03.2018 r.