Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Baborowie
w dniu 16 października 2017 r. o godz. 16:00
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Baborowie
odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej w Baborowie.
Porządek obrad obejmuje:
1.Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3.Podjęcie uchwał w sprawach:
- wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów na 2017r.- projekt druk nr 291/17;
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej – projekt druk nr 292/17;
- wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata (dz. Nr 53/12 w Baborowie)- projekt druk nr 282/17;
- wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata i zawarcia kolejnej umowy do 3 lat (cz. dz. Nr 168
w Rakowie)- projekt druk nr 285/17; - wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata i zawarcia kolejnej umowy do
3 lat (cz. dz. Nr 1610/6 w Baborowie)- projekt druk nr 286/17; - wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata i zawarcia kolejnej umowy do 3 lat (dz. Nr 216 w Dziećmarowie) - projekt druk nr 287/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oraz udzielenie bonifikaty- projekt druk nr 290/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oraz udzielenie bonifikaty- projekt druk nr 289/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów (dz. Nr 629/3 w Baborowie)- projekt druk nr 283/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów (dz. Nr 1610/12 w Baborowie)- projekt druk nr 284/17;
- ustalenia wzoru formularzy deklaracji i informacji podatkowych – projekt druk nr 288/17;
- terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi- projekt druk nr 293/17;
- określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości – projekt druk nr 294/17;
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym;
5. Sprawozdanie Burmistrza Gminy o podejmowanych działaniach w okresie międzysesyjnym;
6. Zapytania, wolne wnioski.
7. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Tokarz
Baborów, dnia 09.10.2017 r.