- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
- Urząd Miejski w Baborowie
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ? URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W BABOROWIE REFERENT DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ORAZ SPRAW OBRONNYCH : 1/4 ETATU.
Burmistrz Gminy Baborów ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Baborowie z siedzibą w Baborowie przy ul. Dąbrowszczaków 2a
referent ds. zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych : 1/4 etatu.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku ,
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
znajomość prawa administracyjnego,
znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem kryzysowym oraz spraw obronnych,
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,
umiejętność korzystania z przepisów prawa,
umiejętność obsługi komputera (System operacyjny Windows + Pakiet biurowy Office) i urządzeń biurowych;
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania w zakresie:
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);
przepisów w zakresie zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych;
otwartość na podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie posiadanych umiejętności;
podstawowa wiedza z zakresu działania gminy oraz funkcjonowania urzędu;
umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność;
obsługa mediów elektronicznych;
mile widziany staż na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku d/s zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych:
opracowywanie gminnego planu zarządzania kryzysowego,
organizacja całodobowego dyżuru i systemu zarządzania w sytuacjach kryzysowych,
opracowywanie i prowadzenie dokumentacji na Stanowisku Kierowania i Zapasowym Miejscu Pracy,
udział w organizacji Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
opracowywanie planu ewakuacji w sytuacjach kryzysowych,
utrzymywanie łączności oraz współpracy z organami i służbami prowadzącymi akcje obrony przed klęskami żywiołowymi,
współdziałanie z stanowiskami pracy i jednostkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie wykonywania zadań w celu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym zasięgu - zgodnie z odrębnymi przepisami szczegółowymi i poleceniami Burmistrza,
sporządzanie sprawozdań budżetowych związanych z zarządzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi,
prowadzenie ewidencji planów szkoleń obronnych,
wykonywanie innych zadań wynikających z zarządzeń przełożonych oraz aktów prawnych,
przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych wynikających z zadań realizowanych,
stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach oraz samokształcenie.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
życiorys – curriculum vitae,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje,
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, lub kserokopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z KRK,
oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata,
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości obowiązku publikacji w BIP danych osobowych zgodnie z wymogami ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie jest dostępny w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a oraz na stronie internetowej http://bip.baborow.pl/.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów w terminie do 14 stycznia 2013r. do godz. 11.00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do I etapu naboru jest złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych”.
II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze odbędzie się również dnia 14 stycznia 2013r. o godz. 11.30.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883, tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent ds. zarządzania kryzysowego oraz spraw obronnych zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
kwestionariusz osobowy.doc (54,50KB)
oświadczenie o prawach publicznych i niekaralnośći.doc (20,50KB)
Podmiot udostępniający: | Gmina Baborów |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Janusz Pruszowski |
Data wytworzenia: | 2013-01-04 |