- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
- Urząd Miejski w Baborowie
BURMISTRZ GMINY BABORÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ? URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W BABOROWIE Z SIEDZIBĄ W BABOROWIE PRZY UL. DĄBROWSZCZAKÓW 2A REFERENT DS. KADR I ORGANIZACJI 3/4 ETATU
Burmistrz Gminy Baborów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Baborowie z siedzibą
w Baborowie przy ul. Dąbrowszczaków 2a
referent ds. kadr i organizacji : – 3/4 etatu.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku ,
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
znajomość prawa administracyjnego,
-
znajomość prawa pracy,
-
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
-
stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,
-
umiejętność korzystania z przepisów prawa,
-
umiejętność obsługi komputera (System operacyjny Windows + Pakiet biurowy Office) i urządzeń biurowych;
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania w zakresie:
-
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
-
ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (Dz. U. Nr 24, poz. 141, tekst jednolity z dnia 23 grudnia 1997r. Dz. U. 1998, Nr 21, poz. 94 ze zm.)
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);
-
-
otwartość na podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie posiadanych umiejętności;
-
podstawowa wiedza z zakresu działania gminy oraz funkcjonowania urzędu;
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność;
-
obsługa mediów elektronicznych;
-
mile widziany staż na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
-
prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku d/s kadr i organizacji:
-
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu.
-
Udział i obsługa komisji do spraw naboru pracowników.
-
Przygotowywanie zakresów czynności i angaży.
-
Prowadzenie kart urlopowych.
-
Prowadzenie dokumentacji narad pracowniczych.
-
Prowadzenie spraw rentowych i emerytalnych pracowników.
-
Dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę pracowników samorządowych, pracowników obsługi udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, nagradzaniem, wyróżnianiem oraz karaniem pracowników.
-
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zaszeregowania, awansowania, odwoływania kierowników i zastępców jednostek organizacyjnych.
-
Opracowywanie na zlecenie Burmistrza wniosków dotyczących nagradzania i karania pracowników samorządowych.
-
Prowadzenie spraw, ewidencji związanych z dyscypliną pracy.
-
Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowniczych (dodatki za wysługę lat, nagrody jubileuszowe oraz inne nagrody i wyróżnienia).
-
Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem pracowników, organizowanie szkolenia, (kursy itp.)
-
Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych (dot. zatrudnienia i czasu pracy).
-
Prowadzenie ewidencji wpisów w legitymacjach ubezpieczeniowych, aktach osobowych dot. ubezpieczenia i zatrudnienia.
-
Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp oraz p.poż w Urzędzie.
-
Prowadzenie dokumentacji związanej z testamentami.
-
Przygotowywanie i rejestrowanie upoważnień Burmistrza dla pracowników Urzędu do wydawania decyzji w sprawach indywidualnych.
-
Planowanie i realizacja wydatków osobowych i rzeczowych administracji.
-
Prowadzenie spraw związanych z zachowaniem porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie.
-
Prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie spraw osobowych, przygotowanie materiałów i wniosków do Burmistrza.
-
Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie spraw kadrowych na polecenie Burmistrza.
-
Przygotowywanie projektu budżetu z zakresu administracji.
-
Planowanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań, rozliczanie wydatków.
-
Planowanie zadań rzeczowych i wydatków finansowych w zakresie administracji – Urzędu.
-
Bieżące śledzenie wykonania planowych zadań w celu zapewnienia ich pełnej realizacji – współpraca w tym zakresie ze Skarbnikiem Gminy
-
Prowadzenie spraw dotyczących umów przedwstępnych oraz praktyk studenckich i podyplomowych studentów i uczniów szkół średnich.
-
Prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych.
-
Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy:
-
zatrudniania pracowników skierowanych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych,
-
nadzór nad skierowanymi osobami do odbycia stażu,
-
opracowywanie wniosków o organizacje w/w prac.
-
Prowadzenie spraw związanych z prenumeratą i zamówieniem innych wydawnictw urzędowych .
-
Zamawianie oraz prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i tablic.
-
Realizowanie zadań wynikających z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
-
Gospodarka środkami rzeczowymi;
- zaopatrzenie w materiały biurowe,
- zamówienie druków i formularzy,
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne.
-
Zakup inwentarza ruchomego i pomocy biurowych.
-
Nadzór nad ochroną mienia społecznego oraz utrzymanie czystości i porządku w obiektach Urzędu.
-
Prowadzenie spraw promocji Gminy.
-
Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z powierzonego zakresu obowiązków.
-
Organizowanie wyborów samorządowych, prezydenckich, do Sejmu i Senatu oraz referendów w zakresie przewidzianym Ustawami szczegółowymi,
-
Prowadzenie raportów dyspozytorskich oraz wydawanie i rozliczanie kart drogowych dla samochodów służbowych.
-
Zlecanie wszystkich usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.
-
Prowadzenia spraw o udzielenie dotacji w zakresie rozwoju sportu podmiotom nie zaliczanych do sektora finansów publicznych w tym: ogłoszenie naboru, udział w pracach komisji do rozpatrywania ofert, przechowywanie dokumentacji, sporządzanie umów z klubami o dotację oraz jej realizację.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kserokopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z KRK,
-
oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
-
oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości obowiązku publikacji w BIP danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie jest dostępny w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a oraz na stronie internetowej http://bip.baborow.pl/.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów w terminie do 14 stycznia 2013r. do godz. 9.00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do I etapu naboru jest złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. kadr i organizacji”.
II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze odbędzie się również dnia 14 stycznia 2013r. o godz. 10.00.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883, tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent ds. kadr i organizacji zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
kwestionariusz osobowy.doc (54,50KB)
oświadczenie o prawach publicznych i niekaralnośći.doc (20,50KB)
Podmiot udostępniający: | Gmina Baborów |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Janusz Pruszowski |
Data wytworzenia: | 2012-01-04 |