- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
- Urząd Miejski w Baborowie
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY REFERENT DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI i PORZĄDKU W GMINIE
Burmistrz Gminy Baborów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Baborowie z siedzibą
w Baborowie przy ul. Dąbrowszczaków 2a
referent ds. utrzymanie czystości i porządku w gminie: – pełny etat od stycznia 2013r.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku,
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
znajomość zagadnień związanych z gospodarką komunalną,
-
znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
-
stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,
-
umiejętność korzystania z przepisów prawa,
-
umiejętność obsługi komputera (System operacyjny Windows + Pakiet biurowy Office) i urządzeń biurowych;
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów prawa oraz umiejętność ich właściwej interpretacji i stosowania w zakresie:
-
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25, poz. 150 ze zm.);
-
ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz. 1243 ze zm.);
-
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
( Dz.U. z 2012 r. poz. 391); -
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
-
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);
-
-
otwartość na podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie posiadanych umiejętności;
-
podstawowa wiedza z zakresu działania gminy oraz funkcjonowania urzędu;
-
umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność;
-
obsługa mediów elektronicznych;
-
mile widziany staż na podobnym stanowisku w administracji publicznej;
-
prawo jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku d/s utrzymanie czystości i porządku w gminie:
-
realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz ustawy prawo ochrony środowiska;
-
wykonywanie obowiązkowych zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami;
-
opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych dotyczących gospodarki odpadami;
-
realizacja zadań związanych z wdrożeniem systemu odbierania odpadów komunalnych, z uwzględnieniem charakterystyki uwzględniającej, m.in. rodzaj zabudowy, liczbę ludności;
-
tworzenie i prowadzenie bazy danych o właścicielach nieruchomości na terenie Gminy;
-
prowadzenie ewidencji bezodpadowych zbiorników na nieczystości płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków;
-
zarządzanie systemem gospodarowania odpadami komunalnymi i wprowadzanie zmian w systemie informatycznym;
-
nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą;
-
przeprowadzenie stosownych kontroli związanych z gospodarką odpadami. Sporządzanie protokołów z kontroli, przygotowywanie zarządzeń pokontrolnych, wystąpień i decyzji;
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami oraz wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
-
prowadzenie postępowania administracyjnego dot. wymierzania kar pieniężnych za naruszenie przepisów o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości porządku;
-
przygotowywanie materiałów do opracowań, raportów, komunikatów i statystyki z zakresu prowadzonych kontroli;
-
prowadzenie baz danych związanych z działalnością kontrolną;
-
koordynowanie działań związanych z selektywną zbiórka odpadów na terenie Gminy;
-
prowadzenie spraw związanych z Regionalną Instalacją Gospodarki Odpadami;
-
współuczestniczenie w opracowywaniu projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego stanowiska pracy;
-
sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska;
-
współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbieranie i zagospodarowanie
odpadów;
-
prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat oraz windykacja należności,
-
prowadzenie akcji edukacyjnych oraz informacyjnych w zakresie gospodarki odpadami.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, opinie, referencje,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, lub kserokopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie” z KRK,
-
oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydata,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków,
-
oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości obowiązku publikacji w BIP danych osobowych zgodnie z wymogami ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Druk kwestionariusza osobowego oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie jest dostępny w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a oraz na stronie internetowej http://bip.baborow.pl/.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Baborowie ul. Dąbrowszczaków 2a, 48-120 Baborów w terminie do 7 grudnia 2012r. do godz. 10.00.
Warunkiem rozpatrzenia oferty kwalifikującej do I etapu naboru jest złożenie wszystkich wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem; „„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. utrzymanie czystości i porządku w gminie „
II etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze będzie umieszczona na stronie Internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeniowej Urzędu.
Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883, tekst jednolity z dnia 17 czerwca 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).”
Osoba zatrudniona w wyniku naboru na stanowisko referent ds. utrzymanie czystości i porządku w gminie zobowiązana będzie przedłożyć oryginał aktualnego zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
oświadczenie o prawach publicznych i niekaralnośći.doc
Podmiot udostępniający: | Gmina Baborów |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Janusz Pruszowski |
Data wytworzenia: | 2012-11-13 |