Gmina Baborów

Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Baborowie

w dniu 16 października 2017 r. o godz. 16:00

w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Baborowie

odbędzie się  XXVI sesja Rady Miejskiej w Baborowie.

 

Porządek obrad obejmuje:

1.Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.

3.Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów na 2017r.- projekt druk nr 291/17;
  2. zmiany wieloletniej prognozy finansowej – projekt druk nr 292/17;
  3. wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata (dz. Nr 53/12 w Baborowie)- projekt druk nr 282/17;
  4. wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata i zawarcia kolejnej umowy do 3 lat  (cz. dz. Nr 168
    w Rakowie)- projekt druk nr 285/17;
  5. wydzierżawienia nieruchomości  na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata  i zawarcia kolejnej  umowy  do
    3 lat  (cz. dz. Nr 1610/6  w Baborowie)- projekt druk nr 286/17;
  6. wydzierżawienia nieruchomości  na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata  i zawarcia kolejnej  umowy  do 3 lat  (dz. Nr  216 w Dziećmarowie) - projekt druk nr 287/17;
  7. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oraz udzielenie bonifikaty- projekt druk nr 290/17;
  8. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości  oraz udzielenie bonifikaty- projekt druk nr 289/17;
  9. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów (dz. Nr 629/3 w Baborowie)- projekt druk nr 283/17;
  10. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów (dz. Nr 1610/12 w Baborowie)- projekt druk nr 284/17;
  11. ustalenia wzoru formularzy deklaracji i informacji podatkowych – projekt druk nr 288/17;
  12. terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi- projekt   druk nr 293/17;
  13. określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej  przez  właścicieli  nieruchomości – projekt  druk nr 294/17;

4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym;

5. Sprawozdanie Burmistrza Gminy o podejmowanych  działaniach w okresie międzysesyjnym;   

6. Zapytania, wolne wnioski.

7. Zakończenie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej

                                                                                             Krzysztof Tokarz

 

         Baborów, dnia 09.10.2017 r.

 

 

Metryczka
  • wytworzono:
    11-10-2017
    przez: Maria Woźniak
  • opublikowano:
    11-10-2017 08:31
    przez: Maria Woźniak
  • zmodyfikowano:
    11-10-2017 08:33
    przez: Maria Woźniak
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Baborów
    odwiedzin: 779
Dane jednostki:

Gmina Baborów
48-120 Baborów
ul. Ratuszowa 2a
NIP: 748-15-06-649 REGON: 531412817
Numer konta: 87 8866 0006 2001 0000 2017 0177

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 369 20-21
fax: 77 40 369 28
e-mail: um@baborow.pl
strona www: www.baborow.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×