- Menu BIP
- ORGANY GMINY
- Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej w Baborowie
- Archiwum
Obwieszczenie Przewodniczącego Rady Miejskiej
w dniu 20 lutego 2017 r. o godz. 16:30
w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Baborowie
odbędzie się XXI sesja Rady Miejskiej w Baborowie.
Porządek obrad obejmuje:
1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji.
3. Podjęcie uchwał w sprawach:
- wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Baborów na 2017r.- projekt uchwały druk nr 231/17;
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej- projekt uchwały druk nr 232/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów- projekt uchwały druk nr 223/16;
- wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata – projekt uchwały druk nr 224a/16;
- wyrażenia zgody na oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata – projekt
uchwały druk nr 225a/16; - wydzierżawienia nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata oraz w sprawie wyrażenia zgody na
bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata- projekt uchwały druk nr 229/17; - wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości od właściciela- projekt uchwały druk nr 226/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów ( dz. nr 374 w Czerwonkowie)- projekt uchwały druk nr 227/17;
- wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Baborów ( dz. nr 428 w Boguchwałowie)- projekt uchwały druk nr 228/17;
- odwołania składu Komisji Rewizyjnej – projekt uchwały druk nr 234/17;
- powołania składu osobowego Komisji Rewizyjnej- projekt uchwały druk nr 235/17;
- wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej- projekt uchwały druk nr236/17;
- uchwalenia Regulaminu dofinansowania ze środków budżetu Gminy Baborów zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu Gminy Baborów przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Opolu w roku 2017- projekt uchwały druk nr 230/17;
- określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części-projekt uchwały druk nr 233/17;
4. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym,
5. Sprawozdanie Burmistrza Gminy o podejmowanych działaniach w okresie międzysesyjnym,
6. Zapytania, wolne wnioski.
7. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Krzysztof Tokarz
Baborów, dnia 14.02. 2017 r.